Helgen

Helgen var superskön hemma hos mamma och pappa. Bastubad, matlagning, träning, promenader och trevligt umgänge. Precis vad jag behövde. Och premiärsemlan har slinkit ner också, men en riktigt god och dessutom nyttig variant. Jag har försökt hålla mig någorlunda när det gäller kosten men det är alltid svårt när man är där. Mamma försöker alltid truga på en massa och visst jag är nog inte så svårövertalig och det jag åt var nyttigt men det funkar inte att äta hur mycket som helst bara för det. Och sen blir det nästan alltid trerätters så det blir ju en hel del mat. Men men gott var det och jag njöt av varje tugga.

Söndagen bjöd ju på sjukt bra väder så egentligen hade jag velat varit ute mer än vad jag var men jag skulle ju åka hem också. Men en sväng blev det i alla fall. Och ett litet stopp för en fin pratstund men en fin vän.













Kommentarer
Postat av: Nadja

JApp, jag har lärt mig att äta keso! Hallelujah moment haha

2012-01-31 @ 07:00:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0