Kanonstart på veckan.

Dagen har rullat på och när jag väl kom hem från jobbet var det snabb omladdning för dagens träning. I med två kokta ägg och iväg för att försöka få plats på spinningpasset som började kl 16. Hann utan problem och det blev ett riktigt kanonpass. Precis vad jag behövde kände jag. Jag har saknat de här riktigt svettiga och urpumpande passen senaste tiden, nu fick jag äntligen ett sådant pass. Benen var redan rätt stumma innan jag satte mig på cykeln så nu är de rejält möra. Kan inte tänka mig en bättre start på denna vecka.

Maten blev också god. Pytt gjord på quinoa, broccoli, morot, lök, kryddig korv, zuccini och kokta rödbetor till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0