Trubotorsdag

Jobb, träning och mat. Så har dagen sett ut och allt har gått i rasande fart. Hann hem en vända från jobbet för att byta om och ladda för mitt sedvanliga pass. Fullt ös på passet och mycket energi fanns det både i mig och i motionärerna. Sen var det hem och fylla på energidepåerna. vegetariskt blir det mer och mer nu. Ja jag ska inte säga att jag äter det ofta men senaste tiden har jag försökt äta det en gång i veckan i alla fall. Idag fick det bli lite improvisrerade biffar med rivna morötter och rödbetor samt solrosfrön. Ett 1-2 ägg för att få biffarna att hålla ihop lättare. Till det hade jag strimlad vitkål som jag toppade med fetaost, kalamataoliver och en tärnad soltorkad tomat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0