Välförtjänt vila

Yes, idag är det jag som vilar från allt vad träning heter. Kört på nu i fyra dagar så en vilodag är på sin plats. Och eftersom gårdagens styrka-medel så känns det ordentligt i kroppen. Jag börjar bli riktigt laddad för imorgon också, då är det PREMIÄR för vårterminens pass. Lite finslipning hemma ikväll för att få in allt i huvudet. Sen är man ju alltid lite förvirrad och nervös första gången på ny termin, men det hör till. Och det bästa är att om man inte kommer ihåg vilken rörelse som ska komma utan hittar på en annan så är det ingen som vet om det är rätt eller fel. Och sen här jag en annan grymt rolig sak som händer under morgondagen. Jag får nämligen finbesök. Elina som jag pluggade friskvård med kommer hit ända från Tranås för att umgås med mig, ska bli fantastiskt kul att ha henne här och bara snacka massa om allt och inget.

Ikväll blir det handling och tvättning. Sen börjar ju Biggest loser Sverige ikväll kl 21, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0