Veckans träning

Har glömt att registrera träningen från förrförra veckan så slänger jag ut två veckors träning.
Spontant känner jag att träningen har legat lite i underkant under julen och så brukar det lätt bli. Men jag har ju fortfarande rört mig så helt off har jag absolut inte varit.

v.51

Måndag: Vila
Tisdag: 60 min gym
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: 60 min morgonpromenad, 60 gym
Lördag: 60 min promenad
Söndag: Vila

Summa:
Gruppträning: 0

Styrka: 2
Löpning/gång: 2

Den här veckan hade jag ganska mycket att stå i eftersom det var julafton på lördagen. Frisörbesök, julklappshandling, klappinslagning, egentillverkade presenter skulle göras och mycket skulle packas så träningen fick komma lite åt sidan. Men jag fick till några bra pass i alla fall. och några promenader. Helt okej.


v.52

Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: 60 rask promenad
Lördag: 60 min morgonpromenad, 60 min medelpass
Söndag:

Summa:
Gruppträning: 4

Styrka: ½
Löpning/gång: 1

Ja vilan beror på att jag varit magsjuk. Så nu hoppas jag få vara frisk framöver så jag kan gå på för fullt i träningssalen.

Peppad till max!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0