3 av 5

Nedräkning tills semester. Två dagar  kvar och självklart är det smått rörigt och kaosartat på jobbet och det gör att semestern känns ännu mer efterlängtad. Idag blev det träning efter jobbet. Ett puls-medelpass där svetten rann om oss alla som var där. Kul att se fulla salar nu mitt i sommaren och semestertider.
Köpte förresten kokosnötsmjöl igår som jag länge funderat på att inhandla. Det ska bli spännande att använda och det har ju ett grymt bra näringsvärde så det är väl anledningen till att det används så flitigt, och så är det glutenfritt också. Quinoapuffar fick följa med hem också, gott att ha på yoghurten!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Använder samma kokosmjöl och jag är så nöjd med det köpet! Det är visserligen ganska dyrt, men det behövs så lite att det har räckt i flera månader fast jag bakar med det varje dag!

Svar: Ja det verkar som att det är något att ha om man vill baka gott och även försöka hålla det rätt så nyttigt =) Jag tror och hoppas att det är värt det =)
Andrea

2012-07-12 @ 18:50:34
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0