Gårdagen

Just det, jag glömde berätta om gårdagkvällen. Det var nog inte så mycket jag hade tänkt delge er mer än att det var en trevlig kväll med trevliga flickor. Räkfrossan som vi var på var god. Det fanns både rökta och vanliga räkor, varmrökt och kallrökt lax, färskpotatis, dillmajonäs, aioli, citron, baguette, knäckebröd och en blandad sallad. Alltså var det en hel del på den där buffén och kul att de tog med lax också. Det går ju alltid hem. Och för 159 kr så var det definitiv värt det. Sen ska vi inte prata om servicen för det är en annan femma. Men som sagt, maten var bra.
 
Foto
 
Foto: Räkfrossa på åbryggan! :)
 
Tack tjejer för en trevlig kväll! Det gör vi om snart igen hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: Jag jobbar på Alexandras kondetori i fröslunda :) Vad god buffén verkar, vart åt ni den någonstans?

Svar: Jaha, då delar ju jag post till er =) Och jag har sagt hela våren att jag ska dit och prova er glass men det har inte blivit av än men den glassen ser verkligen såå god ut. Ja den var smarrig. Det var på Åbryggan, de kör räkfrossa varje tisdag =)
Andrea

2012-07-04 @ 21:41:03
URL: http://fridacsvensson.blogg.se
Postat av: Amanda

Det lät verkligen som om man kunde frossa. Gud vad mycket gott.

2012-07-05 @ 04:55:45
URL: http://andaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0