Styrka

Idag blev det ett rent styrkepass. Gymet var relativt lugn och jag kunde ta precis den plats jag behövde och behövde inte ta hänsyn till någon annan. Skönt med andra ord. Och skönt att ge musklerna en rejäl omgång. Nu har jag precis avnjutit middagen som blev en god blandning av kassler, ris, broccoli, morötter, paprika och kryddor. Tyvärr ingen bild då jag tyligen var för hungrig för att komma ihåg att ta kort. Men gott var det!
Bjuder på lite bilder från helgen istället.
 
Kusin min hade med sig försvinnande goda kardemummabiscotti och saft gjord på jordgubbar och rosenvatten
Lunch på Mary´s.
 
En väldigt god sådan. Rustik baguette med chevré, parma, rödbetor, valnötter, honung och sallad.
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh gudarns den där mackan skulle jag inte ha något emot :)! Inte saften och biscottin heller för den delen :P!

2012-07-10 @ 10:29:24
URL: http://cookiesndreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0