Återhämtning

Äntligen har jag fått fylla på med lite energi. Kände mig extra hungrig eftersom mellanmålet i eftermiddags fick stryka på foten. Och det p.g.a att jag ville kunna sticka ut och springa direkt när jag kom hem och då kändes det dumt att äta nåot precis innan. Håll hade varit givet då. Men löpturen gick inte riktigt så smärtfritt som jag hade hoppats. De tre första kilometrarna var tunga och ingen lätthet alls i stegen men sen så började det kännas bra och benen piggnade till något så de sista två kunde jag öka och jag försökte pressa kroppen lite.
Nu blir det att "vila" benen imorgon. Jag har ju min tyngsta cykelrunda på jobbet imorgon så jag lär få min dos av kondition imorgon i alla fall.

Dagens kost:

Frukost: Havrepannkaka (1ägg, 1dl mjölk, ½ dl fiberhavregryn) med keso och steka kaneläpplen

Mellanmål: Kvarg med kaneläpplen och solroskärnor

Lunch: Grillad Kyckling med bön-och tomatsallad och en morot

Efter löpning: En clementin

Middag: Kassler, matvete, massor av grönsaker och riven parmesan

Kvällsmål: Troligtvis kvarg/keso med frukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0