Helgens goda

Jag tänkte att jag skulle bjuda er på lite bilder på helgens gofika. Tyvärr fick jag inte med någon bild på den varma smörgåstårtan som jag gjorde. Den var väldigt uppskattad så prova gärna den!


Klassisk gräddtårta med jordgubbar. Ljusa bottnar fylld med vaniljkräm och hallonsylt.


Ny varant på klassiska kanelbullar. I botten gömmer sig ett mumsigt lager vaniljkräm.


Det blev även tarteletter med citronfyllning (lemoncurd och vispgrädde) och jordgubbe, ingefärssnittar samt marshmallows doppade i mörk choklad och toppade med kokos.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Men WOW vad gott!!

2012-06-04 @ 19:52:54
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: Amanda

Sv: Kul att du funderat på att köpa det. Det är så svårt att säga om det faktiskt är någon skillnad med dom eller om det bara sitter i huvudet. Men jag tycker att benen känns som om dom återhämtar sig väldigt bra och även att de "piggnar till" lite. Sedan skulle dom säkert gjort det utan tightsen också. Haha. Tror att det är väldigt olika från person till person. Men jag tycker absolut skall köpa ett par och testa! För jag älskar mina, även fast jag har svårt att motivera varför ;)

2012-06-05 @ 14:34:10
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0