Överraskning

Idag var det dags för sista passet för terminen och det var bara full fart som gällde. Från start till mål. Hela gänget gav verkligen allt och jag fick gåshud på armarna i sista konditionslåten för att jag blev så fantastiskt glad av de runt omkring mig. Men sen hände något under stretchdelen som gjorde mig nästan mållös och så sjukt glad. En av motionärerna kom fram med en blombukett och ville tacka. Jag blev så förvånad så minns inte riktigt vad jag fick fram mer än att jag sa tack typ fem gånger. Men jag hoppas de förstod att de verkligen sätter guldkant på mina torsdagar och att de ger mig så otroligt mycket. Jag blir alldeles varm i hjärtat ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad roligt att de visar sin uppskattning!

2012-06-07 @ 21:23:51
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: Anna

Ååh!! Vilka fina! :) Kuul :)

2012-06-12 @ 05:47:59
URL: http://runrunner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0