We did it!

Hemma igen efter Å-varvet. Det blev ett kanonlopp vädermässigt då regnet upphörde och solen kikade in mot slutet. Runt 15 grader så det var riktigt behagligt att springa. Kroppen kändes helt okej och jag kunde verkligen göra mitt eget lopp. Och när jag passerade 10 km stod klockan på 46.32 och då är de "bara" de där envisa 500 metrarna kvar så det var bara ge allt man hade. Sluttiden blev 48 minuter och 23 sekunder. Jag kan inte vara annat än nöjd. Och efter varje lopp blir jag ännu mer sugen på mer utmaningar och nya mål.
Jocke presterade också enormt bra och trots att han knappt sprungit milen förut tog han sig runt på 54 minuter. Riktigt imponerande. Nu ska jag tjata på honom att anmäla sig till halvmaran också, vi får väl se hur det går.


Två svettiga och nöjda deltagare.


Kommentarer
Postat av: Elin G :)

Bra kämpat Andrea! :D sjukt duktig!

2012-06-16 @ 21:14:47
Postat av: Andrea

Tack Elin! Nu är det inte långt kvar för dig =) Håller mina tummar och tår att allt kommer gå bra, och det kommer det göra! Kram

2012-06-17 @ 09:50:44
URL: http://friskusen.blogg.se/
Postat av: Nina

Grattis till ett fin tid!



Javisst är det roligt med lopp. Jag har också sprungit Tjejmilen x antal gånger, men förra året var det så kaotiskt vid start, så jag blev lite avskräckt. De har ju gjort om starten i år, men de tar in så mycket folk att jag inte riktigt vet om jag tycker att det är roligt längre. Fast det är med sorg i hjärtat som jag nog tagit beslutet att inte springa just Tjejmilen, för jag har gillat det loppet/den banan.



Det går väl så där med godiset, det är lite (eller ganksa mycket) av en kamp. Det går bra i perioder och sedan sätter ett helt galet sug in.

2012-06-17 @ 10:32:09
URL: http://korninakor.blogspot.com
Postat av: Frida

Åh vad duktigt, bra tid! Jag sprang också å-varvet, måste vara en av de finaste loppen jag sprungit. Vart i Eskilstuna bor du? :D

2012-06-24 @ 22:38:31
URL: http://fridacsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0