Kommande utmaning

Under min semester skrev jag lite om att jag har en hel del på gång när det gäller träningen och kosten framöver. Jag har läst en del om det den senaste tiden och blivit grymt sugen på att hänga på. Och ja det kommer bli en riktigt kul utmaning och jag är grymt peppad. Och vad är det då jag har för utmaning tro?Jo, jag ska delta i FitnessFighten. Och vad är det undrar ni kanske?

Här kan ni läsa om allt som rör FF. Men om jag ska sammanfatta det kort så kommer jag att under en månad få ett specielutformat kost och träningsschema som jag ska följa under dessa 30 dagar. Bilder och mått tas före och efter för att se hur resultatet blivit.

Och varför gör jag detta?
För att:
Jag vill tighta till kroppen.
Jag behöver en sockerfri månad efter mycket onyttigt senaste tiden.
För att bli mer inspirerad och motiverad.
Jag gillar utmaningar och att testa nya saker.
Jag vill få bättre kondition och bli starkare.

Ja det är några av anledningarna men framförallt så ska det bli roligt!
Jag ser verkligen fram emot starten den 1 april och extra glad är jag också att min sambo hakat på så vi kommer peppa varann att tillsammans köra så det ryker.

Någon där ute som har kört eller ska köra FF? Jag är nyfiken och vill gärna höra vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att ni ska köra ff, kollade på det förut och blev jätte sugen. Du får uppdatera med bilder och hur det går så jag kan följa er :) så kanske jag vågar mig på det!

Lycka till!! /Linda

2012-03-31 @ 11:44:35
URL: http://mkdbylinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0