Effektivitet

Ja det kanske det inte har varit på bloggen den här helgen precis men det har sina själ. I fredags efter jobbet drog sambon och jag iväg mot stugan där det väntades renovering. Och så bra det gick! Vi hade aldrig kunnat tro att vi skulle hinna med så mycket på en helg. Och då har vi ändå inte stressat. Sovrummet är redan omtapetserat och nu återstår lite småfix som att måla fönsterfoder, lister och annat pill. Men det tar vi någon helg längre fram. Nu blir det att försöka komma på hur vi vill inreda det. Så det roligaste jobbet återstår alltså.

Ingen träning har det blivit som ni kanske förstår men samtidigt har jag inte suttit många minuter  heller så helt off kan jag inte påstå att jag känt mig. Men imorgon kör jag igång igen. Och då gäller det maten också. Ingen jättedålig helg men någon godisbit för mycket blev det allt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill också ha stuga, låter så mysigt :) Är kortet taget från stugan? Ser ju inte helt fel ut med vattnet så nära!



Sv: Tack!! Ja, det kändes väldigt bra eftersom jag har Stockholm marathon framför mig.

2012-05-14 @ 05:32:04
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0