Endorfinkick!

Jäklar vad bra det gick på träningen idag. Det blev ett cirkelgym pass med Keijo som alltid har smockfulla pass och man brukar få boka sig direkt när de släpper passen om man ska få en plats. Och jag hade inte bokat eller någonting utan gick dit i tron om att jag skulle in i gymet och svettas och det var så det började också. Tills en vän vinkade in mig och sa att jag fick plats på passet. Och vilket pass! Cirkelgym är grymt. Och med det menar jag att det är väldigt bra om man som jag inte tycker att gym är svinkul på egen hand. Här kör man styrketräning blandat med pulshöjande övningar som ger bra flås och låter musklerna jobba ordentligt. Och med en ledare som driver på lite extra gör att man vill ta i lite mer och även öka vikterna lite extra. Perfekt träning så nu blir det mer cirkelgym i fortsättningen.
Nu ligger maten i magen och senaste gi-bilagan är inhandlad så kvällen är räddad.
Vad tränade ni ikväll? någon mer som fick till ett sånt där härligt pass?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0