Helgen

Helgen närmar sig och den ska spenderas i stugan. Lite renovering på gång där som jag och Jocke ska börja med så det ska bli skönt att komma igång med det. Och såklart skönt att få komma ut dit och andas lite lantluft. Så min helg kommer nog mest bestå i att riva ner gammal tapet, måla tak, måla ännu mer tak, och kankse hinner vi spackla också så det är klart för nya tapeten nästa gång vi kommer dit.

Vad ska ni göra i helgen? Många som ska springa Göteborgsvarvet? Om det är det så önskar jag er lycka till! Nästa år kanske en annan också står på startlinjen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad mysigt :) Hoppas ni får bra väder!

Själv är jag laddad för att springa Göteborgsvarvet :)

2012-05-11 @ 06:10:00
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0