Mjukstartar

Såhär efter 30 dagar med tuff träning så kände jag igår att kroppen skulle få vila lite. Ett par promenader blev det dock i det fina vårvädret. Och idag blir det inte heller något träningspass men kanske en skön promenad idag med. Jag känner ingen hets att fortsätta träna hårt direkt utan det kommer att komma framöver, precis som det brukar.

Kosten igår var väl inget att skryta med, det blev inget godis eller så men en hel del bröd och nötter smååts under dagen och det är ju inte optimalt direkt. Men igår orkade jag helt ärligt inte bry mig. Idag är det däremot bättre. Bra mat på regelbundna tider och ikväll blir jag bjuden på mat hemma hos Hanna. Finfint med andra ord!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0