Snabba fötter

..är vad jag hoppas på i helgen. Och det är även namnet på vårat lag. Stadsloppet på lördag som jag nämnt tidigare. Det ska bli kul och nu ser även vädret ut att bli hyggligt. Laget består av mig, Jocke, mamma, brorsan och min ena moster. Det ska bli intressant att se vad vi kan prestera. Men jag räknar med att komma bland de första i vårat lag iaf. Men någon direkt löpträning har det inte blivit mycket av senaste tiden. Men jag hoppas såklart på en bra tid och att komma under 30 minuter.


Bild från förra året med delar av teamet. Moster, mamma och jag.


Kommentarer
Postat av: E

VA?!?!?! Vad säger du??? Ska JOHAN SPRINGA? Oj, oj!

2012-05-05 @ 11:31:18
Postat av: Andrea

Haha japp! Men som tur var så höll jag honom bakom mig ;)

2012-05-06 @ 19:16:01
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0