Svettfest

Ja det kan man lugnt påstå att det blev idag. Kvällens pass var riktigt svettigt inte bara från min sida utan jag tror de flesta kände sig kanske så genomblöta när vi var klara. Men så blir det när det är varmt ute, då blir det även varmt i salarna trots att vi har fläktar på full fart. Men en skön känsla efteråt. Vi var nog runt 30 pers som hade tagit sig dit och det är ändå över förväntan när vädret är som det är. Jag har t.o.m svårt själv att motivera mig till att gå in och träna när man vill ta vara på ljuset och värmen ute.

Kvällen ser väldigt lugn ut. Lite matlådefix, lite packning inför helgen som innehåller bland annat 50-års kalas, backluckan (loppis) och annat skoj.

Bjuder på en middagsbild.


Tacofärs med lök och morötter, dinkelpasta och kesella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0