Grym start på helg

Att en timme på gymet idag skulle bli så svettig som den blev kunde jag bara önska. Och efter en arbetsdag innehållande sex stycken massager istället för att dela post var benen mer än redo för att plågas. Tanken var att börja med fem km löpning på bandet. Och det gick som smort och jag kunde pressa på ordentligt och blev klar på 22 minuter och 43 sekunder, bra bra! Lite nedvarvning på det innan det blev styrka. 30 minuter benstyrka och svetten bara fortsatte rinna. Så lite träningsvärk lär jag få efter detta.
 
Resten av kvällen blir nog rätt lugn. Till middag blir det en rätt jag aldrig provat förut men som jag läst om mycket senaste tiden. Nämligen pulled pork. Det låter som ett bra substitut till all fredagstacos så jag hoppas att det kommer smaka.
 
Hoppas ni också fått en lika bra start på helgen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som ett riktigt härligt pass :) Bra början på dagen (och helgen).

2012-10-28 @ 06:39:07
URL: http://andaa.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0