Inte som planerat, men bra ändå!

Ibland blir det helt enkelt inte som planerat. Och idag är en sådan dag. Jag skulle ha åkt iväg till Jill. Jill är en av mina gamla klasskamrater som jag lärde känna under den friskvårdsutbildning vi gick för ca tre år sedan. Och det är skandal att vi inte träffats mer än EN gång efter att vi blev klara. Och idag skulle vi alltså ha sets igen men tyvärr fick hon förhinder men vi ska definitivt boka in en ny date inom kort. Istället blev det en timme på gymet med hög puls och nya shoes dagen till ära. Det gjorde nog susen, för visst blir allt lite roligare med nya kläder/skor/prylar? =)
 
Dagens pass:
5 varv av:
10 armhävningar på tå
15 swing med kb
20 benböj
15 fällkniven
5 burpees
10 spänsthopp
 
Efter det blev det några övningar till innan jag avslutade med,
3x1 min plankan
1 min sidoplankan (1 minuter per sida)
 
Genomkörd och nöjd har jag precis ätit fantastisk god köttfärsås med rivna morötter och bönor i. Och inte behöver jag få långtråkigt ikväll trotts att det inte blev som det var tänkt. Nej nej, tre färska tidningar ramlade in genom dörren idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Jag fick också AoM i lådan idag (trodde du inte gillade den?!) och höll på att smälla av när jag såg framsidan, det såg så himla gott ut!!! Jag fattar inte att Karin inte gillar chokladbakverk när det kan se så inbjudande ut! ;)

Svar: Jodå, bara det att laga lätt var bättre =) Ja, den framsidan var inte dum! Hade kunnat sluka allt som var i chokladrepotaget. Nej jag vet inte riktigt, men något är det som gått snett där. Fast hon gillar ju choklad i ren form vad jag vet. Bara kladdkakor och sånt som hon inte brukar gilla. Men då blir det mer till oss ;)
Andrea

2012-10-22 @ 19:07:45
Postat av: Lina

Superfina skor! Bra pass! :)

2012-10-22 @ 22:09:57
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Amanda

Wiee, fick också dom tidningarna (allt om mat och fitness). Tänk vad glad man kan bli av lite tidningar. Vardagslyx :)
Snygga skor också! Klart snygga träningskläder gör träningen roligare. Det är ju farligt kul att köpa också :D

Svar: Ja det räcker med att de ligger där på golvet när man kommer hem så kan det vända vilken dålig dag som helst till en bra dag =) Tack, de sitter riktigt bra på också så det kändes som ett bra köp. Livsfarligt ;)
Andrea

2012-10-23 @ 13:19:58
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Nina

Det är roligt med nytt:)
Snygga pjucks!

Svar: Visst är det =) Tack!
Andrea

2012-10-23 @ 19:17:45
URL: http://korninakor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0