Min söndag hittils

Idag har varit en dag då jag verkligen gjort precis vad jag känt för, och då har den såklart bara innehållit bra saker. Träning, god mat, bakning och lite träningsschemafix. Spinning var det som skulle genomföras kl 10.30 idag och det var säkert två månader sen sist jag körde det så det var på tiden. Och som jag sagt så många gånger förr så är spinning verkligen något som får mig att känna mig så genomkörd efteråt. Man har verkligen fått tagit ut sig under ett pass och jag tror också det är svetten som gör att man känner sig extra nöjd. För enigt mig är svett ett bevis på att tränigen blivit lyckad och givande. Man vet att man tagit i när man svettats, på ett eller annat sätt. Så svetten rann som aldrig förr och det kändes bara så otroligt bra när den timmen var över och jag kunde med lätta steg vandra hemåt igen. Och väl hemma blev lunchen rester av en mycket god gryta som Jocke gjorde i fredags. Grytor känns ju helrätt just nu och den här är en riktigt god en. Men grytor är ju inget att rekommendera om ni har bråttom utan den ska helst koka minst ett par timmar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med spinning :)

Svar: Ja och framförallt känns det bra att köra lite spinning om man inte kommer ut på så många löprundor =)
Andrea

2012-10-21 @ 18:44:46
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: mammaspring

Det där verkar vara en god gryta! Den kommer jag absolut att testa senare i veckan! Tack för tipset!

Svar: Ja den var riktigt mumsig, det var så lite så. Hoppas ni också gillar den =)
Andrea

2012-10-21 @ 19:44:57
URL: http://mammaspring.com
Postat av: Sanna

Yummie, låter gott!

2012-10-22 @ 15:22:32
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: E

Vad bakade du för något då?

Svar: Jag kom på att jag visst hade bakat i söndags. En hurtbulle och en annan limpa =)
Andrea

2012-10-22 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0