Effektiv!

Det gäller att ta till vara på tiden om man vill hinna med det man tänkt. Därför blev dagens träning ett svettigt pass här hemma. Jag höll på i ca 40 minuter så nu kan jag ta det lugnt någon timme innan det är dags att fara vidare. Ikväll blir det en kväll med jobbet. Vi har lite in- och utspark för alla nya och gamla.
 
Åter till dagens träning. Detta var vad som utfördes:
100 benböj (20x5)
100 armhävningar (20x5)
100 rygglyft (20x5)
100 utfallssteg (50 per ben)
60 rumplyft med fötter på stol (10x6)
3 minuter i plankan (1x3)
2 minuter i sidoplankan (1 minut per sida)
100 höftlyft (50 per sida)
 
Genomkörd kan man säga!
 
 
 
Nu fyller jag på med kvarg, blåbär,hallon, nötter och frön. Perfekt start på helgen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Din "röra" ser supergod ut! Jag åt själv kvarg till frulle fast med banan, hallon och linfrön.

Svar: Din röra var nog minst lika god =D
Andrea

2012-09-08 @ 20:06:35
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0