Tankar

..kroppen med energi. Det kan behövas inför lördag. Jag äter samma mat som jag brukar men lägger till mer kolhydrater i måltiderna. Och jag hoppas det ska ge mig ork att genomföra de 21 km som står framför mig. Vädret ser ut att bli riktigt bra också, peppar peppar, så det kan bli en riktig kanondag på lördag.
När det gäller mål med loppet så har jag såklart några men ärligt talat vet jag inte om jag kommer bli besviken om jag inte klarar dem. Det är svårt att säga förrän jag genomfört det. Och kanske är just det mitt ända mål, att just genomföra det. Att ta mig i mål. Sen blir tiden en bonus.
 
Dagen idag har annars bjudit på jobb samt medelpass lett av mig. Idag gick det fruktansvärt lätt och låt efter låt bara flög iväg. Den känslan vill jag behålla. Dessutom invigde jag mina nya, röda tights idag och de satt som en smäck!
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tycker det är imponerande att du ska ta dig igenom 21 km, du är grym!

Svar: Tack Nadja =) Ska försöka tänka på det imorgon när det känns tungt. Hoppas du får en fin helg!
Andrea

2012-09-14 @ 08:39:53
URL: http://sweetladysoul.se
Postat av: Stina

Åh härligt med fler löpare som bloggar! Har letat länge efter löpbloggar, de flesta träningsbloggar är ju bara om styrketräning :) lycka till imorgon och det viktigaste är ju inte tiden utan att du ger järnet!

2012-09-14 @ 09:39:25
URL: http://stinaakemalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0