Fullproppad med info.

Hemma efter en kanonkväll. Full av goda och trevliga nyheter om hösten och framtiden. Vi fick även lite smakprov på höstens nyheter när det gäller träning. Intervallflex och flex är verkligen något i min smak som jag ska försöka köra regelbundet i höst. Dans fuego var dock inte riktigt något för mig. Jag och dans över huvudtaget går inte riktigt hand i hand om man säger så. . Nej jag ser nog mest ut som ett kylskåp när det kommer till att försöka få fart på höftrörelser och annat dansant. Men det var kul ändå! Och buffén efter var grym. Kallrökt lax, röstbiff och marinerad fläskfilé med massa goda tillbehör och såser. Mums va gott det var och tack till er som fixat allt!

Jag tänkte släng aupp ett par bilder på några nya möbler som har fått komma in i vårt vardagsrum. En tv-bänk och en byrå/sideboard.
Byrån har jag hittat å loppis för ynka 60 kr och sen målat vit. Tv-bänken är skänkt från Jockes mamma och hennes karl och har en rustik stil och struktur.




Skåpet när jag köpte det.





Kommentarer
Postat av: E

Skåpet blev ju supersnyggt! Men den där kaffekvarnen flyttas runt märker jag... ;)

2011-08-17 @ 10:33:56
Postat av: Andrea

Ja det blev okej. Jag har två stycken ;) nejdå men den ska stå på den vita. Men den fick stå på tv-bänken innan den vita blev klar. =) Hur går det för dig i lägenheten då?

2011-08-17 @ 16:35:12
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0