Måndagmorgon och veckans träning (v.33)


Måndag: 60 min medelpass
Tisdag: 70 min blandat flex, intervallflex och dans fuego
Onsdag: vila
Torsdag: 60 min medel
Fredag: vila
Lördag: 60 min morgonpromenad
Söndag: 45 min morgonpromenad, 7,5 km löpning


Summa:
Gruppträning: 3

Styrka: 0
Löpning/gång: 3

Det har inte känts som jag tränat så mycket men ändå har det blivit en del nu när jag tittar på resultatet för veckan. Skön avslutning med löpningen igår med mamma. Det var dock ingen dans på rosor att hänga med i hennes tempo. Första varvet drog hon upp tempot rejält och jag fick kämpa för att hänga med men sen flöt det på ganska behagligt.
Rena styrkepass har det inte blivit på ett bra tag nu. Jag är inget jättefan av gym så därför går jag hellre på gruppträning. Dock tror jag att jag behöver styrkan i gymet också så förhoppningsvis tar jag mig dit inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0