In och träna.

Snart måste jag byta om och dra mig ner till Friskis. Jag håller i medelpasset kl 16.30. Vem tusan vill gå in och träna när det är så härligt väder ute? knappt att jag vill det själv. Haha nej men det är något lättare att locka deltagare till sig om vädret är dåligt. Fast samtidigt så finns det dem som tycker att det är skönt att gå in och träna för att få ett break och göra något helt annat. Jag kan ju hoppas att många tänker så iaf. Men jag blir glad för de som dyker upp, vi kommer garanterat bli helt slut, tro mig. Och svett kommer vi bada i troligtvis, mysigt? O ja!




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hur rundar du av kvällen ? när solen börjat gått ner men värmen består ? :D

2011-06-29 @ 16:53:44
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0