Lite ledigt

Då var Kristi Himmelsfärdshelgen här vilket innebär lite ledigt för många av oss. Själv är jag ledig imorgon men jobbar fredag, men skönt att vara ledig en dag i alla fall. Bättre än noll =) Och sen är det ju nationaldagen på måndag vilket innebär ledigt också.

Ska straxt åka iväg och handla lite till morgondagen. Jocke fyller år så jag behöver baka. Bullar ska de göras, tårta ska jag baka och sen blir det någonting mer som jag inte riktigt har bestämt än. Ska bli kul, jag trivs ju i köket som ni kanske vet =) Om det inte vore för att jag är så duktig på att äta skulle jag nog baka mer, men tyvärr slinker det ju oftast ner rätt flitigt när jag är i farten. Så därför blir det inte så mycket bakande som jag skulle vilja.
Nej nu, mot affären!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0