Segt.

Sent isäng i natt gjorde att jag kunde sova till halv tio i morse. Trots att jag var nykter igår så känner jag mig seg i kolan idag. Huvudet känns tungt och kroppen lika så. Att kroppen känns tung har nog med mitt gympass igår att göra och huvudet kanske bara inte hunnit starta ritkigt än. Jag kan ju hoppas att det är så i alla fall.

Gårdagens då.
Jo jag började ju dagen med lite promenad och sen gym på det. På gymet blev det lite blandade övningar och avslutade med intervaller på löpbandet. En minut jogg på nivå 11 och en minut spring på nivå 15. Körde i tio minuter och det räckte gott och väl för att jag skulle känna mig genomkörd och nöjd. Svetten rann!

Efter det blev det lugnt fram till kvällen. Lite för lugnt då jag t.o.m slumrade till och vaknade två timmar senare och undrade vad som hade händ. En lugn kväll med gott grillat blev det följt av kubb och vi kan väl säga såhär att grabbarna blev väldigt tysta där på slutet eller vad säger du Sofie? ;) haha

Dagens.
I morse blev jag lite sugen på gott nybakat bröd. Vi har ett jättebra bageri inte långt härifrån som bakar mest surdegsbröd och tanken fanns att gå dit men jag tvivar på att de har öppet midsommardagen. Och att starta upp värsta brödbaket hade jag heller ingen lust med. Energin fanns inte riktigt så det fick bli något som gick riktigt fort och då passade scones utmärkt. Bara blanda ihop och in i ugnen för att grädda i ca 10 minuter. Kan inte bli lättare. Nu blir det lugnt innan jag ska försöka ta mig ut på en joggingrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0