Träning vecka 22.

Träningen förra veckan då, jo den var bra tycker jag. Mycket uteträning blir det. 

Måndag: 60 min promenad
Tisdag: 60 min medelpass
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min promenad, Löpning 10 km
Fredag: 40 min styrka överkropp 
Lördag: 50 min morgonpromenad, 10,5 km löpning (å-varvet)
Söndag: 2,5 km löpning, 45 min powerwalk

Summan av hela veckan:
Gruppträning: 1
Styrka: 1
Löpning/gång: 7

Det märks att styrkan och gruppträningen blir lite lidande när sommaren kommer. Jag känner inte lika mycket för att träna inne när solen lyser och luften är varm ute. Så därför blir det mer löpning och promenader under sommarhalvåret. Dock är det ju väligt lugnt på gymet sommartid så därför borde jag försöka få in mer styrka nu så förhoppningsvis ett par pass nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0