Veckans träning

Träningen v.5

Måndag:
60 medeljympa
Tisdag: 60 min puls-medeljympa
Onsdag: Vila
Torsdag: 60 min medel
Fredag: 60 min skivstång-intervall
Lördag: 60 min intervallflex
Söndag: Vila

Summa:
Gruppträning: 5

Styrka: 0
Löpning/gång: 0

Ja det blev ju bara gruppträning förra veckan och det av den enkla anledningen att det var det som föll bäst in med tider och vad jag hade lust att göra. Skivstångspasset gav mig i alla fall lite styrketräning och de andra passen har kört igenom hela kroppen med både styrka, kondition och smidighet. Och gruppträning har ju den fördelen att man bara behöver gå dit och sen hänga på, sen är man genomtränad 60 minuter senare, det gillar jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0