Inställt IGEN!

Fan crosstrainingen var inställd den här måndagen med. Så tråkigt när jag verkligen hade behövt de där 90 minutrarna i benen. Men jag drog iväg på en egen löprunda i ca 45 minuter. Skönt att få upp pulsen lite och känna att hjärtat får jobba. Benen kändes okej och jag kunde köra på i ett lagom tempo. Men som sagt inte lika nöjd är jag som om jag hade fått köra ett crosspass, men det går duga.
Körde 3x20 av situps, armhävningar och rygglyft när jag kom hem också.  

Nu har jag precis klämt i mig omelette med bacon och tomat. En kiwi och en sked jordnötssmör. En dusch på det här och sen packa upp alla grejer från helgen. Sen är det väl nästan dags att slänga sig i sängen för att sova några timmar innan det är dags att göra rätt för sig igen.


Hoppas ni haft en bra påsk allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0