Ledigheten slut för denna gång

Jahapp då var snart påsken över då. Och vilken påsk! Kan inte varit många påskar som vädret varit så här fint. Helt underbart har det varit.
Jag har ju spenderat min påsk i Östhammar hemma hos familjen och det har varit kanonskönt. Kom hem för någon timme sedan så hann träffa min lilla love innan han åkte för att arbeta. Jag fick även finsällskap i form av Sanna som åkte med från Östhammar till Uppsala. Där passade jag på att kika in hennes nya lägenhet som hon delar med en annan studentkompis. Fint var det!

Så nu försöker jag ladda lite inför vad som komma skall. Och eftersom det är måndag i kalendern så är det crosstraining på schemat och denna gången hoppas jag att det inte är inställt, för nu behöver det döda fläsket vakna till liv här. Sen har jag dessutom några tusen steg som jag behöver få ihop för att klara sista dagen på påskutmaningen så jag hoppas få ihop dom under passet.

Så bort med tröttheten och in med lite jävlaranamma!!
NU KÖR VI!!!





Kommentarer
Postat av: Annie

De tycker jag absolut, var lyxigt gott :D

2011-04-25 @ 19:46:20
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se
Postat av: Ella

du har inget fläsk vännen!!!!! ;-)

2011-04-26 @ 12:09:32
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0