Snopet

Ja kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt. Jag hade ju tänkt att jag skulle få köra crosstraining ikväll och gick ner med raska steg för att samlas med de övriga deltagarna. Men nepp, där fick jag höra att i receptionen att crossen var inställd. Skit! Att man alltid blir så besviken när man har förväntat sig ett riktigt bra pass. Men jag kunde ju inte vända och gå hem igen så jag körde styrka inne i gymet i 20 minuter sen drog jag ut på en egen löprunda i 45 minuter. Så det blev ett helt okej pass ändå, men inte lika kul som cross. Vädret är ju helt fantastiskt så förstod mig inte på dom som stog och nötte på löpbanden idag, ut med er!

Påskutmaningens första dag och den har väl inte gått annat än lysande =) Har ju en grym fördel med att jag har det jobb som jag har. Sen att jag var ute och sprang gjorde ju inte saken sämre.



Nöjd ändå.



Nej ni, time to take a shower!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Du löste ju det väldigt bra ändå måste jag säga =)

2011-04-18 @ 23:13:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0