Uppe med tuppen!

Självklart kunde jag inte sova speciellt länge idag heller utan vaknade kl sju. Det är så konstigt det där. På vardagarna så känner jag att jag skulle kunna sova flera timmar till när klockan ringer men sen på helgerna när man verkligen kan sova länge då vaknar jag mellan sex och sju och kan oftast inte somna om. Konstigt det där men det måste vara något med att kroppen är inställd på att gå upp en speciell tid. Men jag känner mig utvilad i alla fall och det är huvudsaken.

Även idag vaknade jag av att solen lyste in genom fönstret, underbart! Drog på mig träningskläderna och gick ut på en powerwalk. Det är verkligen befriande att gå ut och gå på mornarna. Speciellt som idag när solen värmer och staden inte riktigt vaknat än och det är alldeles stilla och lugnt.
Pigg i benen var jag efter gårdagens överkonsumsion av fikabröd, ja det blev liite för mycket av det goda på Tobbes födelsedagskalas igår om man säger så.
 
Nyvaken och laddad för en morgonpromenad.

Dagen kommer nog fortsätta med städning, tvättning och antaligen en sväng till gymmet senare. Inga allt för roliga sysslor (förutom träningen) men det är sånt som måste göras.
Nej städning var det. Tjing! 

Kommentarer
Postat av: E

Jag bli alldeles matt när jag läser om ditt schema för dagen, haha

Min morgon tänker jag fylla med yoghurt & havreringar och äpple- och valnötsbröd från Forsas, mumma!

2011-04-10 @ 10:33:53
Postat av: Andrea

Haha ja fast när det gäller städning så fick det räcka med dammsugning. Åh dom älskade havreringarna, måste ta och köpa hem ett paket omedelbums! Låter som en jäkligt god frulle =)

2011-04-10 @ 12:43:07
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0