Redan fredan!

Morning everyone!
Dagarna har rullat iväg och det är redan fredag, härligt!
Idag blir det träning och i vilken form har jag inte riktigt bestämt än mer än att det blir konditionsträning av något slag. Helgen ser annars rätt öppen ut och det är ju aldrig fel. Ska väl pyssla med passet en hel del ioförsig men annars så ser den lugn ut just nu.
Verkar som att det blir en fin dag idag, dock fick jag en chock när jag tittade på termometern i morse och den visade 6 ynka grader ute. Burr säger jag! Vill inte riktigt att hösten ska komma än utan värmen får gärna visa sig ett tag till.
Hoppas ni får en bra dag!



Bild från en dag vid Djurstens fyr på Gräsö.


Kommentarer
Postat av: Annie

Vilken härlig bild! Ser sådär härligt somrig ut!



sv: Det funkar alldeles utmärkt att ersätta socker med, men som du skriver tar man väldigt lite eftersom det är mycket sötma i det. Har det i pulverform men har inte hunnit testa det på så mycket ännu. Dock har det en liten bismak som man inte får av socker, men inget som smakar illa eller stör. Bara det att det är ovant :)

2011-08-12 @ 22:03:51
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0