Working hard.

Ja det är ingen dans på rosor att sätta ihop ett nytt pass. Det är ett jäkla mixande och trixande att få ihop allt och efter idag inser jag att jag har en hel del kvar att göra innan jag är klar. Att få ihop allt som man vill också tar sin lilla tid. Låtarna jag har känns i alla fall bra och jag hoppas att rörelserna jag tänkt funkar sen när jag kör allt i ett svep. Sen måste jag försöka få alla låtar att vara på samma ljudnivå, hur tusan ändrar man ljudnivå i en låt?!

Ja som ni hör, mycket kvar att göra. Och rörelserna måste kollas sen så de håller sig inom ramarna för vad ett medelpass får så det inte blir får tufft/slappt. Så jag vet vad jag kommer pyssla med den närmaste tiden.

Dagens middag:
Kycklinggryta med paprika.



Bryn kyckling, purjolök och paprika. Tillsätt 2,5 dl matl.grädde och ½ hönsbuljongtärning. Krydda med paprikapulver, chilipeppar, vitpeppar och salt.  Tillsätt en skvätt vatten om grytan känns för tjock. Ät och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0