Back on track

Frisk och kry. Magsjukan är väck och imorgon är jag tillbaka på jobbet. Igår var jag också utanför dörren och tog en nypa frisk luft vilket var mycket skönt efter sisådär två dygn helt isolerad i lägenheten. Idag har det också blivit en promenad och förhoppningsvis blir det en till idag. Jag känner alltid att kroppen har tagit väldigt mycket stryk efter att man varit magsjuk. Den känns liksom tom på något sätt och jag vågar inte riktigt gå på för fullt riktigt än men om någon dag ska jag försöka mig på mitt nya pass. Men jag hoppas inte att jag tappat allt för mycket när det gäller träningen.

Annars försöker jag knåpa ihop ett litet kost och träningsschema för kommande två månader. Ingen superdeff som ska påbörjas om ni trodde det. Nej nej, bara bra mat och inget skräp. Och ett träningsschema som kanske kan få mig i hyfsad form till i mars. Då jag inte har några vass att gömma mig i i Thailand. Så lite striktare kommer det bli här framöver och det behövs kan jag lova. Men allvaret börjar inte förrän efter nyår. Så tills dess kan jag ta ut svängarna lite om jag känner för det. Men ju bättre jag håller mig innan desto lättare blir det sen.

För att muntra upp mig lite igår så gick jag ner på stan för att se om mellandagsrean hade några fynd kvar. Och det hade Stadium. En funktionsjacka som jag kan använda när jag springer eller går eller gör någon annan typ av utomhusaktivitet. Och det bästa var att jag fick den gratis kan man säga. För jag fick nämligen två gasbrännare i julklapp, ni vet en sån man har till creme brulee, så jag lämnade tillbaka den ena och för den pengen kunde jag köpa jackan. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0