Beroendeframkallande

Idag föll jag dit. Att bara ta en är en omöjlighet. Jag fattar inte, det är något i dom som gör att de helt enkelt bara måste ner i munnen. Jag pratar naturligtvis om pepparkakor, hembakta pepparkakor. Livsfarligt. Har man väl börjat går det knappt att sluta förrän burken är tömd.
Jag som skulle hålla igen fram till julafton. Det gick ju inte alls. Och imorgon väntas julfika på jobbet, hur ska det gå? Tur att jag rör på mig iaf, det lättar samvetet lite iaf. Idag blev det en timme på gymmet med fokus rygg och mage, en liten tiominutare på löpbandet blev det också.

Jag har kommit på att det är en del som jag måste hinna klart med innan jag åker på torsdag. Jag ska nog göra en lista så inget glöms bort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0