God Jul

Då var dagen här som många väntat på nämligen julafton. Själv firar jag den som vanligt med familjen i Östhammar. Och senare kommer även Jocke och Bella, så då blir julafton komplett.

Gårdagen bjöd på ett tränningspass här på orten och jag har nu vaknat upp till årets kanske värsta träningsvärk. Fy fasen. Jag pumpade benen rejält igår och ja det tog ut sin rätt kan man väl säga för jag kan knappt ta mig fram, eller bak för den delen heller. Nej att gå normalt eller att sätta sig ner har jag stora svårigheter med och det som skrämmer mig lite är hur tusan det ska vara imorgon då det oftast brukar vara värst dag två.

Ja ja, träningsvärk är ju bra så jag ska inte klaga. Idag blir det nog rätt mycket mat. men jag ska varva med sköna promenader. Nu ska jag snart upp och titta på sista delen i julkalendern som jag följt slaviskt denna månad. Jag vet att det kanske inte riktigt är riktat till människor i 20-års åldern men jag vet inte det är något med julkalendern som gör att jag varje år vill titta. Det är något speciellt med den, hur gammal jag än är.

Nu vill jag passa på att önska er alla en God Jul och hoppas att nu njuter ordentligen där ni är.


julen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0