Date på g.

Ikväll ska jag på date. Med min Jocke såklart! Det är jag som bestämt att vi ska ha en date ikväll. Det är så lätt att kvällarna bara rinner iväg och att vi aldrig sitter ner tillsammans och umgås. Oftast tränar jag ju också rätt mycket så det är inte så många kvällar som är fria. Så därför tyckte jag vi behövde en kväll där vi bara kunde fokusera på varann och ha det mysigt. Jag hade en plan, dock ser den planen inte så bra ut eftersom det är mulet ute och jag har hört att det ska bli regn. Jag hade nämligen tänkt picknick så vi får se hur det blir. Jag har ingen bra plan b heller, ajajaj. Men något ska vi väl kunna hitta på.


Min andra hälft.

Kommentarer
Postat av: katja

Ååå Andrea, du är ju en så förståndig tjej !! Det är ju så viktigt i ett förhållande att man tar tid för bara varann emellanåt. Mycket bra gumman, hoppas ni hade jättemysigt <3



Fin bild på min lille son föresten :)



Kram

2011-07-15 @ 07:42:55
Postat av: E

Gick det bra då?

2011-07-15 @ 21:26:34
Postat av: Andrea

Jadå fast min plan om picknick sket sig så vi höll oss hemma med mörk choklad och dator, tv och telefonförbud.

2011-07-16 @ 17:40:19
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0