Ny dag.

Då var onsdagen här och veckan rullar på i en väldans fart. Fikat igår var jättetrevligt, Tack Sandra för det!
Idag står det träning på schemat och jag tror det kan bli något som kallas Efit. Och det är korpens motsvarighet till CrossFit. Det är en gammal kurskamrat till mig som håller i passet så det är därför jag tänkte gå och se vad hon tänker utsätta mig för. Troligtvis ganksa tufft om det ska jämföras med CrossFit.

Såhär beskriver Kropen själva sin Efit:
EFIT Effektiv funktionell intensiv träning
EFIT är Korpens och Gymnastikförbundets svar på CrossFit. Träningen är utmanande, rolig och social samt går att anpassa till alla åldrar, förutsättningar och ambitionsnivåer. EFIT gör dig allroundtränad och höjer din generella verkningsgrad, vilket innebär att du kan använda din energi på ett mer effektivt sätt.

Det kommer nog bli kul.
19.00 i Vilsta. Gratis är det med så häng på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0