Tog klivet.

Det fick bli en rask promenad som träning idag. Över en timme var jag ute. Det kändes gött!
Förutom att jag efter halva rundan var rejält kissnödig men hade ingen lust att smyga upp i skogen så jag fick helt enkelt försöka gå ännu snabbare , gissa om det var skönt att komma hem =)

Till middag idag blev det vegetariskt (kors i taket). Jag gjorde linssoppa, blä kanske vissa tänker, gott säger jag!
Linser får ju lätt en lite mjölig konsistens vilket i o för sig inte kanske är jättesmarrigt. Därför mixar jag min soppa slät. Soppan är verkligen god och innehåller röda linser, morötter, gul lök, grönsaksbuljongtärning, vatten, curry, gurkmeja, salt och paprikapulver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0