Toppfredag.

Sådär ja, nu ligger maten i magen. Idag fick det bli en korv och bacongryta med ris. Det satt fint och nu är jag mätt, nytränad och nyduschad. Som en ny människa med andra ord. Och nu ska jag inta ryggläge i soffan resten av kvällen.

Träningen gick strålande. Det var varmt, rätt mycket folk, bra ledare och bra musik. Det resulterar i ett grymt pass där svetten rann och leendet infann sig till som tätt trots att jag stundtals var helt slut.
Och på tal om pass så MÅSTE jag verkligen börja ta tag i mitt kommande pass inför höstterminen. Så förhoppningsvis kan jag sitta en stund i helgen och börja lyssna igenom musik. Musiken är ju jätteviktigt att det verkligen känns helrätt och att jag verkligen gillar låterna. Då kan jag ta ut rörelserna ordentligt och känna att jag gör det helhjärtat.

Nej nu blir det som sagt soffan. Jocke var sugen på att se Svinalängorna eftersom han inte sett den. Den är bra så jag kan nog tänka mig se den igen.

Dagens middag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0