Var är energin?

Benen är sega som kolor och överkroppen känns från gårdagens pass. Hade gärna sett träning på schemat idag med men träningslusten har inte funnits idag. Jag som alltid brukar vilja träna kände mig bara trött i hela kroppen och inte alls sugen. Känner ju att jag behöver röra mig och inte sitta i soffan som jag istället har gjort typ hela kvällen. Nej var är du träningslusten?

Jag hoppas att den kommer tillbaka snarast. Istället har jag som sagt inte gjort mycket vettigt. Letat lite musik till kommande pass. Just det, jag ska gästspela lite i Östhammar och Öregrund nästa vecka. Så jag tycker alla ska ta sig till Sjötorget i Östhammar på tisdag och jympa med mig kl 19.00 eller i Öregrund kl 19.00 på torsdagen.

Nehe packa lite kanske, imorgon jobbar jag sista dagen innan två veckors semester och den ska spenderas mestadels vid stugan. Som jag längtar efter att bara få vakna och kunna gå ut på altanen och njuta av den härliga morgonluften. Tyvärr kommer nog blogggen inte uppdateras lika ofta som vanligt men jag slänger in ett inlägg så fort jag har en dator i närheten.


Kommentarer
Postat av: jocke

Kanske ska skriva att det är på tisdagen kl 19 i östhammar :-) datorn ska vi väll ha med oss..eller??? :-)

2011-07-21 @ 20:12:34
Postat av: Andrea

Ja det kan vara bra kanske =) Men trodde inte vi hade något trådlöst internet iaf så trodde inte jag hade någon nytta av den =)

2011-07-22 @ 05:59:22
URL: http://friskusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0