On my way

Hoppade träningen nu efter jobbet för hade ingen lust och kände mig lite stressad. Ska snart iväg på skolavslutning. Lilla Bella som inte är så liten längre går ut femman. Så det blir kyrka och den blomstertid nu kommer, kan jag tänka mig. På senare tid har jag blivit så blödig så jag kommer säkert börja böla när ungarna sjunger. Det är något fint med skolavslutningar, många fina minnen som ploppar upp från när man själv stod där och sjöng (säkert rätt falskt). Jaja jag ska försöka att hålla mig ifrån tårarna men man vet aldrig.



Stora tjejen.

Oj dags att lägga på en rem. Om tio minuter måste jag kila. inte glömma näsdukar va det ja!




Kommentarer
Postat av: Izabella:)<3

Heheh, det var väl tur att vi hade en rolig låt ? så du inte började gråta :)<3 Kram //Bella

2011-06-10 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0