Sparsamt

Då var jag hemma igen efter några timmar på Stadium outlet och IKEA. Lugnt och skönt var det med vilket gjorde allt så mycket enklare. Inget köande eller annat irriterande. Nu kunde vi ta det lugnt och gå runt och kika överallt. Och inte blev det mycket handlat heller. På stadium hade de inte så mycket som tilltalade mig faktiskt. Det fanns ju massor av träningskläder och så men jag kände att det inte var något som direkt föll mig i smaken så då fick det vara. En jacka fick jag dock med mig därifrån. Vidare till Ikea, där är det ju lättare att det slinker ner lite grejer. Jocke är mycket skeptisk till Ikea eftersom han alltid tycker att vi bara köper massa skitsaker som vi egentligen inte behöver. Lite sanning ligger det väl i det så därför tänkte jag efter en extra gång innan jag la det i kundkorgen. Även där blev det väligt lite shopping men det gör inget, mer pengar till annat vettigt!

Nu har jag käkat lite. Ingen vidare kosthållning idag kan jag säga. Men imorgon blir det bättre, mer struktur och inget skräp. En löprunda blev det i morse, en kortare sväng för att skaka ur benen lite från igår och för att Jocke skulle springa. En promenad tänkte jag nog avsluta den här sköna söndagen med.




Som ni ser. Mycket sparsam shopping.




Kommentarer
Postat av: Izabella:)<3

Du passade JÄTTE bra i den där jackan :)<3 Kram //Bella

2011-06-10 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0