Svårt väder.

Vädergudarna verkar ha otroligt svårt att bestämma vilket väder de vill ha. Ena stunden moln, sen sol, sen regn, lite åska och så lite blåst på det. Ungefär så har det varit under hela dagen. Det skulle vara kul om solen ville visa sig lite mer i fortsättningen, det vore verkligen toppen.

Kvällen blev lugn. Jag hoppade träningen idag för jag kände inte alls för det. Det skulle bli en promenad, men efter att jag gått i ca tio minuter och tittade upp på himlen så insåg jag att om jag inte ville bli genomblöt av regnet så var det nog bäst att vända hemåt. Så det blev ingen skön promenad som jag hoppats utan istället lite handling och städning av lägenheten istället.
Vi får se om det hinns med någon träning imorgon eftersom jag ska till frissan och där brukar det bli några timmar. Både klipping och färgning. Dock har jag inte bestämt hur jag vill ha kaluffsen än, tips motages gärna. Mörkt eller ljusare är inte heller bestämt. Tur att jag har en grym frisör som säkert har några kloka idéer om vad jag ska ha.

Dagens middag då. Ja man skulle kunna tro att jag kommer att få skörbjugg men efter tredje måltiden regnbåge så har jag inga symtom som skulle tyda på det. Och det blir firre i matlådan imorgon med, men sen blir det lugnt ett par dagar =) Idag blev det lite chilistekta tigerräkor, mathavre, halloumi, tomat och spenat till.


Kommentarer
Postat av: Fish Petra

Typiskt svensk sommmar låter det som! Man går och väntar och väntar på den där riktiga sommarvärmen och så dyker den upp, men bara i några dagar. Fy! Bättre lycka nästa gång med promenixen ;)

2011-06-21 @ 22:21:24
URL: http://bloggfisken.blogg.se/
Postat av: Annie

Halloumi är gudagott att grilla. Vart har du fått tag på så stora tigerräkor? Jag har letat mig tokig! :)

2011-06-21 @ 22:24:40
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0