Underbar vän på besök.

Idag kom en kär vän hit som jag inte träffat på över ett år nu. Johanna, hon gick samma friskvårdsutbildning som mig och är en så varm och omtänksam vän. Blir så glad i hjärtat när jag träffar dig. Hon var ute på vift och passade på att hälsa på lilla mig på sin lediga dag idag. Så vi gick ner på stan en sväng, lagade lite god mat och tjattrade massor om allting som händer i våra liv. Kul att få höra hur allt är nu när man inte ses varje dag som förut. Nu har hon precis rullar hem till sitt Nyköping igen. Förhoppningsvis ses vi om ett par veckor, då kanske fler gamla klassisar vill hänga på? =)

Nu sitter jag här i min ensamhet. Och ingen träning på tre dagar. Men det gör inget, det tar vi när tid finns. Nu är man ju ledig en extra dag också, så då ska vi nog kunna få till ett par pass, sweet!

Jag fick förresten en söt liten present av Johanna också, ett jättefint doftljus. Tack så mycket fina du.



Till middag fick det blir köttfärsbiffar med ajvar relish, bulgur och en tzatziki. Och sen lite goda jordgubbar och ananas med rabarberkesella efter maten. Enkelt så in i bomben, men väldigt gott.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0