It´s friday!!

GOOD MORNING!!! Idag är det äntligen bästa dagen på veckan, nämligen FREDAG. Det är alltid en så skön känsla att vakna och veta att det är fredag och bara några timmar till helg.


Gårdagen bjöd på ett kortare gympass följt av en timme yoga. Och Yoga mina vänner, det var inte igår jag var på det. Jag säger alltid till mig själv att jag behöver bli bättre på att stretcha och köra mer rörlighetsträning men det blir ändå aldig av, eller välidgt sällan i alla fall. Men igår slutade jag redan vid 15 så då hann jag till yogan som började 16.15. Och om jag kände mig stel? skojja inte. .


Jag känner mig ungefär lika smidig som ett kylskåp. Jag är väldigt ovig och ser nog rätt stel ut när jag försöker mig på att mjuka upp kroppen. Men jag antar och intalar mig själv att ju mer jag stretchar ju bättre blir det. Och yoga är ju perfekt för min stela kropp egentligen så jag hoppas att jag blir bättre på att prioritera rörlighetsträningen i fortsättningen.


Nu ner med äggen i magen och mot jobbet, sen mina vänner, sen är det HEEEELG!


Glad och något trött tjej.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag behöver oxå stretcha och träna rörligheten mer..men de är ju så tråkigt!



Hoppas du får en underbar fredag. Kram

2011-05-06 @ 08:59:28
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0